خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران اعلام کرد:

کشف 35 کیلوگرم تریاک و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در سوادکوه

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۲۴۷

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از کشف 35 کیلو گرم تریاک و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان سوادکوه خبر داد.

سرهنگ "علیرضا ثقفی"در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در سطح استان با خبر شدند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی،تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سوادکوه در یک عملیات غافلگیرانه خودروی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر در محور مواصلاتی سوادکوه متوقف کردند .

وی ،خاطر نشان کرد: در عملیاتی ضربتی متهمان که در قالب یک باند 3 نفره فعالیت می کردند دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان 35 کیلو گرم تریاک کشف شد .

ثقفی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده ها ، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می شود.

سرهنگ ثقفی اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده ها تنها بخشی از پیامدهای این پدیده شوم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز