خبرگزاری کار ایران

رییس اداره بهزیستی شهرستان بهشهر:

بهزیستی سفیر سلامت اجتماعی و توانمندسازی/ فعالیت 7 مرکز توانبخشی در بهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۹۲۴

رییس اداره بهزیستی شهرستان بهشهر از بهزیستی سفیر سلامت اجتماعی و توانمندسازی نام برد و گفت: اکنون فعالیت 7 مرکز توانبخشی در بهشهر فعال است.

محمد باباجانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: سیاست سازمان بهزیستی، اجتماعی محور است و تلاش داریم تا در قالب خانه های کوچک و حمایتی از افراد تحت پوشش این نهاد حمایت کنیم.

وی با اعلام اینکه فعالیت در بخش معلولان، زنان سرپرست خانوار ، پیشگیری و مسکن و اشتغال از جمله فعالیت های سازمان بهزیستی است؛ یادآور شد: 7 مرکز توانبخشی، دو مرکز حرفه آموزی و مرکز جامع معلولان ذهنی حرکتی در بهشهر فعال است که سالانه بیش از 2 میلیارد تومان یارانه از بهزیستی دریافت می کنند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان بهشهر بیان داشت: تلاش برای تاسیس کانون نابینایان و ناشنوایان و افراد ضایع نخاعی از جمله تلاش های ما با همکاری اعضا بود که خوشبختانه تاسیس شد.

وی با اشاره به فعالیت 6 کمپ مجوزدار ترک اعتیاد در شهرستان بهشهر یادآور شد: در کنار این کمپ ها،  4 مرکز ام ام تی دارو درمانی هم فعال و در حال فعالیت هستند.

باباجانی گفت: اکنون 8 مرکز مشاوره در بخش های مختلف در بهشهر فعال است و افراد برای مشاوره با بخش های مختلف می توانند علاوه بر مراجعه به این مراکز با شماره های 123 اورژانس اجتماعی، 1480 مشاوره خانواده و 9628 ترک اعتیاد تماس و اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز