خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خبر داد:

2 کشته و یک مصدوم در حادثه رانندگی بهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۱۴۲

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از برخورد یک خودروی پراید با 2 موتور سیکلت با 2 کشته و یک مصدوم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، سرهنگ  ابراهیم شجاعی  در تشریح این خبر ، گفت : در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور اصلی شهرستان بهشهر، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی این فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد یک خودروی پراید با 2 موتور سیکلت به وقوع پیوست، راکبان موتور سیکلت ها به شدت مجروح شدند .

وی با اشاره به اینکه یکی ازمصدومان این حادثه در صحنه تصادف جان باخت، گفت: 2 مصدوم دیگر این حادثه توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند که یکی دیگر از مصدومان این حادثه نیزبه علت شدت جراحات وارده در حین انتقال به بیمارستان جان باخت .

سرهنگ شجاعی در خاتمه با بیان این که علت تامه این حادثه در دست بررسی است، به کلیه رانندگان وسائط نقلیه توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، پرهیز از عجله و شتاب زدگی و رعایت حق تقدم عبور، ضمن نمایش فرهنگ اجتماعی خود، ضریب ایمنی را بالا برده تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم .

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز