خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اعلام کرد:

بررسی ۱۶ پرونده واحد صنعتی راکد در شهرکهای صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۶۳۰

سید مصطفی موسوی از بررسی ۱۶ پرونده واحد صنعتی راکد در شهرکهای صنعتی مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مصطفی موسوی گفت: تعیین تکلیف قراردادهای منعقد شده راکد در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان که به سرمایه گذاران زمین واگذار شده ولی به هر نحوی، اراضی واگذار شده به آنان موجب راه اندازی واحد نشده است، در جلسه هیأت حل اختلاف بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به اینکه فسخ قرارداد های راکد در شهرکهای صنعتی استان با جدیت دنبال می‌شود افزود: با فسخ قراردادهای راکد، بستر برای سرمایه گذاران جدید در استان فراهم می شود.

موسوی بیان داشت: در اولین جلسه هیأت حل اختلاف و داوری که با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برگزار شد ۱۶پرونده مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این جلسه ۸پرونده منجر به فسخ قطعی ۴پرونده اعطای مهلت مجدد، یک پرونده تجدید وقت، یک پرونده انصراف و 2 پرونده نیز از دستور کار خارج شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت: با فسخ ۸پرونده راکد 19622مترمربع زمین، با طی مراحل قانونی آماده واگذاری به سرمایه گذاران جدید خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز