خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد:

استمرار رعد و برق متناوب در روزهای آینده

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۳۲۰

هواشناسی مازندران اعلام کرد: رعد و برق متناوب بویژه در ارتفاعات روزهای آینده در استان ادامه دارد.

احمد اسدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه آسمان استان امروز صاف تا نیمه ابری است،اظهار کرد : بعدازظهر امروز افزایش ابر و رگبار پراکنده باران را در ارتفاعات استان شاهد هستیم.

وی افزود: با استقرار جریانات خنک و مرطوب شمالی سطح زمین و عبور متناوب امواج تراز میانی جو از مازندران، در ساعات بعدازظهر و شب بویژه در ارتفاعات ، رگبارباران ، رعدوبرق ، وزش باد و در مناطق مستعد، احتمال وقوع تگرگ نیز پیش‌ بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: از فردا تا پنج شنبه به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب، رعد و برق، رگبار پراکنده و وزش باد را در استان شاهد هستیم که این ناپایداری جوی در ارتفاعات شدت بیشتری دارد.

وی افزود: با توجه به وقوع بارشهای رگباری توأم با رعدوبرق توصیه می گردد هم استانی های  عزیز جوانب احتیاط را رعایت نمایند.

به گفته اسدی مازندرانیها در روزهای جمعه و شنبه شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما خواهند بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران در صورت تغییرنقشه ها ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز