خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ :

فصل خرید دانه روغنی در مازندران با خرید بیش از 116 تن کلزا آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۷۳۴

سید محمد جعفری از آغاز فصل خرید دانه روغنی در مازندران با خرید بیش از 116 تن کلزا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید محمد جعفری با بیان این مطلب اظهار داشت: فصل خرید دانه روغنی کلزا در مازندران با خرید بیش از 116 تن دانه روغنی کلزا به ارزش 3 میلیارد و 558 میلیون ریال آغاز شد که با توجه به ثبت اطلاعات محموله های دریافتی در سامانه جامع گسترش فن آوری نوین خرید تضمینی در صف انتظار پرداخت قرار گرفت.

وی به تعداد مراکز خرید اشاره کرد و گفت : این میزان خرید توسط 8 مرکز از 23 مرکز راه اندازی شده جهت انجام مطلوب فرآیند خرید تضمینی دانه روغنی کلزا  انجام گرفت.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با بیان این مطلب اظهار داشت: با تمهیدات اتخاذ شده 18 مرکز خرید در شهرستان های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، بابلسر، آمل و نور، عملیات خرید تضمینی کلزا در مازندران را آغاز خواهند کرد و 5 مرکز نیز در صورت لزوم به تعداد آنها افزوده خواهد شد.

جعفری به قیمت خرید دانه روغنی کلزا اشاره کرد و گفت : قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا با 2 درصد ناخالصی و 10 درصد رطوبت 34 هزار و 398 ریال می باشد،

وی تاکید کرد: در مراکز خرید تضمینی شرکت غله، دانه کلزا تا 10 درصد ناخالصی و 20 درصد رطوبت قابل خریداری می باشد.

جعفری افزود: به ازای هر درصد افت رطوبتی بالای ده درصد و افت ناخالص بالای دو درصد به نسبت از وزن محصول کلزا تحویلی کسر و بهای آن محاسبه و پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با اشاره به اینکه خرید دانه روغنی کلزا در سال زراعی جاری تنها از طریق سامانه انجام خواهد شد اظهار داشت : کشاورزانی که در سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت نام نکردند هرچه زودتر با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستانها نسبت به ثبت سطح زیر کشت کلزای خود اقدام کنند.

سید محمد جعفری تاکید کرد: در سالجاری هیچ خرید تضمینی کلزا از کشاورزانی که در سامانه مذکور ثبت نام نکرده اند انجام نخواهد شد.

 جعفری همچنین در پایان گفت: کشاورزان در زمان تحویل محصول، کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز