خبرگزاری کار ایران

رییس مجمع نمایندگان استان مازندران:

ظرفیت های اقتصادی و اشتغال مازندران از بین رفته است/ از زمین های حاصلخیز ساحلی بدرستی استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۹۰۰

رییس مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: ظرفیت های اقتصادی و اشتغال در مازندران سوراخ است و ظرفیت ها از بین رفته است.

به گزارش ایلنا، ولی الله نانوا کناری، روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران افزود: یکی از چالش های مهم کشور و مازندران اشتغال و نرخ بیکاری است که ضربه ای را می زند که برخی از اقدامات دشمن در این بخش، برخی بی توجهی ها و یا شاید ضعف مدیریت باعث می شود در داخل دچار مشکل شویم.

وی بیان داشت: رهبری هر سال به این موضوع تاکید داشته اند و بحث اشتغال را مورد توجه قرار دادند و باید در این جلسات کارگروه اشتغال هم در رفع موانع و تحقق مصوبات تلاش شود.

نانواکناری ادامه داد: باید ظرفیت های استان مازندران شناسایی و برای برون رفت از مشکلات تلاش شود.

نماینده ناظر مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار داشت: ظرفیت های اقتصادی مختلفی در مازندران سوراخ است و ظرفیت ها از بین رفته است.

وی گفت: آب بندان های مختلف، زمین کشاورزی و تولید برنج در استان ظرفیتی مناسب برای اشتغال است و باید از زمین های حاصلخیز ساحلی ما بدرستی استفاده شود.

رییس مجمع نمایندگان استان مازندران افزود: 17هزار هکتار آب بندان در مازندران داریم که با احیا آن می توان پرورش اردک، تامین امنیت کشاورزی، پرورش ماهی، گردشگری و اشتغال ابجاد و مازندران را نجات داد.

نانواکناری تصریح کرد: چقدر با استفاده از فن آوری جدید برای ایجاد اشتغال استفاده شده است؟

وی با اعلام اینکه همچنان ظرفیت خالی برای اشتغال مازندران وجود دارد؛ یادآور شد: ما نتوانستیم هر آنچه را که داریم به کشور معرفی کنیم و باید در این بخش کار شود.

رییس مجمع نمایندگان استان مازندران افزود: به نقطه پری از اشتغال مازندران که خالی مانده است؛ اعتراض داریم و باید از ظرفیت های مختلف استفاده شود.

نانواکناری گفت: فقر جنگل و انحطاط گونه های مختلف جنگلی در مازندران فاجعه ای است که اتفاق افتاد و باید در این بخش برای نگهداشت تلاش و پاسخگوی مردم باشیم.

وی تصریح کرد: برای اشتغال استان تلاش شده است؛ اما ظرفیت ها همچنان به کندی پیش می رود و باید با برنامه ریزی درست در این بخش تلاش بیشتری انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز