خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

آمادگی کامل پلیس راهور برای تامین امنیت ترافیکی در ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۸۹۷

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از آمادگی کامل پلیس برای تامین امینت ترافیکی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ"مهدی باقری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک و پر خیر و برکت رمضان ، گفت: آن چه که بر عظمت این ماه افزوده و دل های مؤمنان را نیز با خود همراه کرده است نزول قرآن کریم بر پیامبر اعظم (ص) و قرار گرفتن شب های قدر در این ماه مبارک است .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: در همین راستا پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با بهره گیری از تمام توان موجود برای برقراری نظم وامنیت توأم با آرامش برای اجرای هرچه بهتر مراسمات اقدام خواهدکرد.

سرهنگ باقری، تصریح کرد: به منظور تکریم روزه داران عزیزو سهولت شرکت در نماز جماعت مساجد نیم ساعت قبل و نیم ساعت بعد از نماز از اعمال قانون وسائط نقلیه در اطراف مساجد انجام نخواهد شد .

وی با توصیه به مردم شریف استان در پرهیز از سفرهای غیر ضروری، خاطرنشان کرد:مردم و مسافران گرامی لازم است ضمن رعایت شئونات اسلامی ، برای صرف غذا فقط از مکانهای پوشیده و از قبل تعیین شده استفاده کنند و از خوردن غذا و آشامیدن حین رانندگی و در انظار عمومی جداً خودداری کنند .

باقری از آمادگی صد در صدی پلیس راهنمایی و رانندگی برای تامین امنیت مردم و روزه داران در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: با تدابیر پیش بینی شده نسبت به روان سازی معابر به ویژه در ساعات قبل از افطار و شب های قدر ، روز جهانی قدس و عید سعید فطر اقدام خواهد شد .

وی از برخورد قاطع پلیس راهنمایی و رانندگی با تخلفات رانندگی از جمله، روزه خواری راننده و سرنشینان خودروها در حین رانندگی، حمل سگ ، ایجاد آلودگی های صوتی و استعمال دخانیات خبر داد و اظهار داشت: با توجه به حضور مسافران در شهرستان های ساحلی و سواحل دریا در ایام ماه مبارک رمضان به منظور روان سازی ترافیک، پوشش ترافیکی لازم در شهرستان های مذکور با حضور عوامل گشتی عملیاتی خواهد شد .

وی با اشاره به ایجاد محدودیت های شد آمدی برای اجرای راهپیمایی باشکوه روز قدس ، نماز عید سعید فطر و دیگر مراسمات،گفت: به منظور اتخاذ تمهیدات ترافیکی در محل های برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان با هماهنگی های به عمل آمده، به منظور جلوگیری از انسداد معابر و روانسازی ترافیک ، طرح شد آمدی تنظیم و نسبت به کنترل ترافیک در این مکان ها اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در خاتمه بر همکاری های همه جانبه مردم و سایر نهادهای اثر گذار در امنیت و نظم ترافیکی و انتظامی استان با پلیس  تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز