خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس ستاد کارگروه اشتغال استان مازندران:

پرداخت 221 میلیارد تومانی بسته رقابتی محور تولید برای 87 تولید کننده

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۶۷۱

حسن خیرانپور از پرداخت 221 میلیارد تومانی بسته رقابتی محور تولید برای 87 نفر از تولید کنندگان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسن خیرانپور در اولین جلسه کارگروه رسانه استان مازندران که صبح چهارشنبه در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار گردید با اشاره به شرایط اقتصادی نامناسب در کشور گفت: امروز کشور در جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان بسر می برد.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری ادامه داد: محقق شدن رونق تولید نیازمند عزم جدی میان تولید کنندگان و مسئولین است.

جانشین رئیس کارگروه اشتغال از تشکیل کمیته ای به تبع وزارت کشور برای برطرف کردن اشتغال های از دست رفته در جریان سیل خبر داد و گفت:با تشکیل این کمیته در تلاشیم تا تمامی بنگاه های تولیدی که در جریان سیل اخیر تخریب شده اند با ارائه تسهیلات مجددا به چرخه تولید بازگردند.

وی در ادامه با بیان اینکه اولویت های اقتصادی در استان مازندران متعدد است،افزود: در سال 97 در زمینه تسهیلات اشتغال روستایی 239 میلیارد تومان پرداخت شد.

خیرانپور افزود:استان مازندران در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در سال گذشته  جزء 3 استان برتر کشور قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران با اشاره به اینکه در بحث اشتغال روستایی طبق برنامه بیش از 5 هزار تعهد اشتغال اعلام شده بود، ادامه داد: دستگاه های اجرائی در شهرستان ها  باید در خصوص این تعهد اشتغال نظارت بیشتری را اعمال کنند.

خیرانپور در ادامه از پرداخت 238 میلیارد تومان تسهیلات از محل اشتغال فراگیر خبر داد و گفت: همچنین در بحث اشتغال فراگیر 2689 نفر تعهد اشتغال در نظر گرفته شده است که جا دارد دستگاه های نظارتی در خصوص تحقق این اشتغال تعهد داده شده اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: همچنین در بحث اشتغال مددجویی با نظارت کمیته امداد و بهزیستی 80 میلیارد تومان اشتغال ارائه گردید که طبق تعهد 4261 شغل برای مددجویان ایجاد گردید.

جانشین رئیس کارگروه اشتغال استان مازندران همچنین از پرداخت 221 میلیارد تومانی بسته رقابتی محور تولید برای 87 نفر از تولید کنندگان در استان خبر داد.

وی افزود: باید تلاش کرد تا واحدهای تولیدی که به هر دلیل تعطیل هستند مجددا به چرخه تولید برگردند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز