خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توانیر مطرح کرد:

تابستان بدون خاموشی،هدف سال 98

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۸۹۱

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: در سال جاری، عبور از پیک مصرف برق در سال جاری است و مسئولان بخش‌های مختلف از جمله استانداری اعلام حمایت کرده اند و امیدواریم تابستان آینده را به شکل مناسب پشت سر گذاریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمدحسن متولی زاده صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه در 40سال گذشته جمعیت کشور 2.3 برابر شد ،اظهار کرد: عمده شاخص ‌های برق و تأسیسات نصب شده حدود 20 برابر نسبت به قبل از انقلاب  10 برابر رشد جمعیت شده است.

وی افزود: خوشبختانه در ایران پوشش برق رسانی 100درصد شده است و این مسئله وقتی ارزش پیدا می‌کند بدانیم در دنیا 1.5 میلیارد نفر هنوز از نعمت برق بی بهره هستند و این افتخاری است برای صنعت برق ایران که با توجه به توان فنی و مهندسی، صنعت برق را همگانی کنند.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه تلاش و همدلی در سیل اخیر به نمایش گذاشته شد و صنعت برق اولین بخشی بود که به رفع مشکلات سیل کمک کرد، گفت: توزیع برق مازندران در زمینه سیل موفق بوده است.

وی با تقدیر از خدمات قاسم شهابی مدیرعامل قبلی شرکت توزیع برق مازندران یادآور شد: جایگزینی برای مدیرعامل بر اساس فراخوان صورت گرفت و نیروهای توانمندی اعلام آمادگی کرده بودند و در نهایت، رضا غفاری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق مازندران انتخاب شده است.

متولی زاده تصریح کرد: تمرکز برنامه‌های توانیر در سال جاری، عبور از پیک مصرف برق در سال جاری است و مسئولان بخش‌های مختلف از جمله استانداری اعلام حمایت کرده اند و امیدواریم تابستان آینده را به شکل مناسب پشت سر گذاریم.

وی افزود: کاهش تلفات و هوشمندسازی برای ارتقای خدمات صنعت برق مورد توجه قرار گیرد.

در این مراسم از تلاش‌های قاسم شهابی مدیرعامل قبلی شرکت توزیع برق مازندران تقدیر و رضا غفاری به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز