خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مردم سیلزده مازندران صبر و شکیبایی را به نمایش گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۲۸۵

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت که مردم ما صبر و بردباری را در این شرایط به خوبی به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،آیت الله نورالله طبرسی صبح امروز در  آیین اهدای 1000 بسته لوازم خانگی و 1000 راس دام سبک به مردم سیل زده مازندران که در سالن همایش بهزیستی برگزار شد، به سیل اخیر مازندران اشاره کرد و این حادثه تلخ و دردناک را امتحان الهی دانست و اظهار داشت: مردم در سیل اخیر صبر و بردباری را در مقابل این حادثه بزرگ به خوبی نمایش گذاشتند.

وی با قدردانی از رهبر انقلاب،دستگاه های اجرایی و دولتی و مردم ،افزود: با وجود مشکلات عدیده برای سیل زدگان حتی یکبار هم برای دریافت نیازمندی های خود به دفتر ما حضور پیدا نکردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ، کمک رسانی سپاه و ارتش و نیروهای مسلح در سیل اخیر قابل توصیف نیست ،گفت: سپاه و بسیج همیشه در صف اول امداد رسانی هستند.

 وی به سفر رئیس جمهور به مازندران جهت بررسی مشکلات سیل زدگان اشاره کرد و گفت که در سالن اجتماعات استانداری به ایشان تاکید کردم تحقق مصوبات از ضروریات است و نیاز به پیگیری مستمر دارد.

 نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه بر انسجام و همدلی بین همه ی مسئولین و مردم تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز