خبرگزاری کار ایران

برگزاری چهارمین جشنواره تجلیل از روابط‌ عمومی‌ها و خبرنگاران برتر پارک علم و فناوری

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۶۴۱

با تلاش شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه دو کشور، چهارمین جشنواره معرفی و تجلیل از روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران برتر این منطقه کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا،چهارمین جشنواره معرفی و تجلیل از روابط‌ عمومی‌ها و خبرنگاران برتر منطقه دو کشور، و کارگاه آموزشی، 14 اردیبهشت ماه در دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر برگزار شد.

هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد رقابت سالم، هم‌افزایی و ارتباط بیشتر بین اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه دو کشور (گلستان، مازندران و گیلان) و ارتقاء کیفی این فعالیت‌ها و همچنین زمینه‌سازی برای استانداردسازی فعالیت‌های روابط عمومی بیان شد.

جشنواره تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های منطقه دو کشور با حضور خبرنگاران، اصحاب رسانه ،مدیران روابط‌عمومی ادارات، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اجتماعات دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر برگزار شد.

خبرنگاران  برتر شرکت کننده  در این حشنواره در بخش های مختلف خبر، تیتر، عکس، مصاحبه و گزارش تجلیل می شوند.

در این جشنواره از برترین‌های روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۲ هم تجلیل می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز