خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در مراسم روز کار و کارگر:

در نحوه اجرای خصوصی سازی دچار مشکل هستیم/فشار تحریم ها بر کارگران است‌

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۷۰۱

مجید حسین زادگان گفت : تحریم ها بیشترین فشار را به طبقات متوسط و رو به پایین اعم از جامعه کارمندان، کارگران و فرهنگیان وارد می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید حسین زادگان ، استاندار مازندران در مراسم روز کارگر و سی امین جشنواره امتنان از کارگران و نخبگان جامعه کار و تولید گفت :خوشحالم که نهادهای رسمی دولتی برای احقای حقوق کارگران ایجاد شده است و مجموعه ی عظیمی در همه ی بخش ها، سازمان ها ونهادها از حق کارگران دفاع می کنند.

استاندار مازندران با اشاره به انتقاد دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران از بخش خصوصی که باعث بیکاری عده ی زیادی کارگر شده است، گفت : درکشورهای توسعه یافته بخش زیادی از کارهایی را که دولت انجام نمی دهد، توسط بخش خصوصی انجام می شود.

وی افزود : در نحوه ی اجرای اصل خصوصی سازی دچار مشکل هستیم، درکشور ما بخش اعظم مسئولیت ها به عهده دولت است.

استاندار مازندران با اشاره به اجرای درست خصوصی سازی که باعث ارائه ی خدمات بیشتر به کارگران نیز می شود، بیان داشت : کشور ما مستقل ترین کشور دنیاست زیرا‌که خود مردم تصمیمات سیاسی خودشان را می گیرند.

مجید حسین زادگان با تاکید بر اینکه در شرایط تحریم های مضاعف قرار داریم، بیان کرد: هرروزه با ابزارهای مختلف به اقتصاد کشور فشار وارد می شود و به نادرستی اعلام می کنند که این کار را برای مردم انجام می دهیم‌.

وی ادامه داد : تحریم ها بیشترین فشار را به طبقات متوسط و رو به پایین اعم از جامعه کارمندان، کارگران و فرهنگیان وارد می کند.

مقام عالی دولت در استان مازندران سرافرازی ملت، آزاد و مستقل بودن را از عوامل تحمل مشکلات اقتصادی دانست.

حسین زادگان اظهار داشت : یکی از افتخارات نظام این است که مسئولین از طبقات زیرین جامعه و خانواده هایی که نان حلال کارگری خوردند، هستند.

وی ادامه داد: اعتقاد من این است کسی که نان حلال کارگری می خورد، شاید دچار اشتباه شود اما به مردم و کشورش خیانت نمی کند.

این مسئول استانی خاطرنشان کرد : آن چیزی که ما باید برای آن جشن بگیریم، جشن خودکفایی است.

و افزود : با کار و تولید و ترویج فرهنگ کار می توانیم از فشارها و تحریم ها خارج شویم، به استقلال اقتصادی و خودکفایی برسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز