خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری ساری:

خدمت به مردم مهمترین هدف شهرداری است/ نقش کلیدی کارگران در توسعه جامعه

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۲۶۱

سرپرست شهرداری ساری برنامه محوری،کارشناسانه محوری و مردم محوری را از اهداف اصلی خود اعلام کرد و پروژه مردمی و راضی نگه داشتن این پروژه عظیم اجتماعی را از محورهای اصلی فعالیت شهرداری دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عبدالحمید فرزانه صبح امروز  در مراسم روز جهانی کار و کارگر  که با حضور کارکنان شهرداری و سازمان های تابعه برگزار شد با تبریک روز جهانی کار و کارگر اظهار کرد: تولید و صنعت مرهون تلاش کارگر است.

وی با بیان اینکه من نیز چون شما کارگرم و به این لباس مقدس افتخار می کنم ،افزود:  کلید کار و تلاش نیز به دست کارگران است از اینرو به پاس تلاش این قشر زحمتکش از جامعه، روزی در دنیا به نام روز کارگر نامگذاری شده است.

سرپرست شهرداری ساری همچنین با تبریک روز شورا و نقش شورای شهر اشاره کرد و گفت: شوراها بعنوان معتمدین مردم می توانند با پیگیری های مطالبات مردم از حقوق بحق آنان دفاع کنند.

وی تصریح کرد: شوراها می توانند مسیر را برای مردم هموار و ما را به مدیریت شهری نزدیک تر کنند.

فرزانه افزود: تا مادامی که در این سمت هستم برای من نیروی شرکتی ،قراردادی، پیمانی و استخدامی فرقی نمی کند و همه از کارکنان خدوم شهرداری ساری هستند.

وی با اعلام اینکه 50 درصد از جمعیت هشت میلیونی کشور کارگر هستند، یادآور شد: از کارگران به عنوان قشر ضعیف جامعه یاد می کنند این در حالیست که آنان قشر قوی و بزرگی هستند که در تمام امور کشور نقش کلیدی دارند.

فرزانه خاطرنشان کرد: شهرداری بعنوان نهاد مردمی پاسخگوی مطالبات مردمی است .

سرپرست شهرداری مرکز مازندران به سیل اخیر کشور اشاره کرد و گفت که مردم ایران با صبر و تحمل و همچنین کمک به سیلزدگان اقتصادی مقاومتی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: هم اکنون هم همین مردم با کمک سپاه،ارتش،قوای نظامی و دولت در نوسازی و مرمت مناطق سیلزده سهیم خواهند شد.

فرزانه نقش کارگران را در توسعه کشور بی بدیل دانست و گفت: کسانی که حق و حقوق کارگران را پرداخت نمی کنند مورد لعن و نفرین قرار می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه درب اتاقم بطور شبانه روزی به روی همگان باز است، ادامه داد: حرفم با عملم یکی است .

فرزانه ،برنامه محوری،کارشناسانه محوری و مردم محوری را از اهداف اصلی خود اعلام کرد و پروژه مردمی و راضی نگه داشتن این پروژه عظیم اجتماعی را از محورهای اصلی فعالیت  شهرداری دانست.

وی افزود:شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان های تابعه معشیت مردم را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.

سرپرست شهرداری ساری ،توبیخ کارکنان شهرداری را مغایر با اهداف خود عنوان کرد و گفت: کمیته انظباتی شهرداری در اجرای حکم خود خدا را هم در نظر بگیرد.

فرزانه پیشگیری را بهتر از درمان دانست و افزود: هیچ پرسنل شهرداری نباید توبیخ شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز