خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای کارگری شهرداری ساری:

بیش از 98 درصد از مطالبات تمامی کارکنان شهرداری ساری در سال گذشته پرداخت گردید

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۰۴۴

محمد حسن محمدی کیادهی در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری ساری گفت: بیش از 98 درصد از مطالبات سال 97 کارکنان شهرداری ساری و سازمان های تابعه علی رغم تمامی مشکلات اقتصادی پرداخت گردید

به گزارش خبرنگار ایلنا،صبح امروز مراسم تجلیل از کارگران شهرداری ساری با حضور شهردار،اعضای شورای شهر،اعضای شورای کارگری و برخی مسئولین شهرستانی در سینما سپهر ساری برگزار گردید.

رئیس شورای کارگری شهرداری ساری در این مراسم ضمن تبریک هفته کارگر  گفت:خدا را شاکریم که به لطف خدا و همت و تلاش شهردار سابق و همکاران خدوم شهرداری علی رغم تمامی مشکلات اقتصادی حاکم بیش از 98 درصد از مطالبات کارکنان شهرداری و سازمان های ذیربط تا پایان سال 97 پرداخت گردید.

محمد حسن محمدی کیادهی در ادامه با اشاره به اجرای قوانین کار در شهرداری ساری اظهار کرد: شهرداری ساری یکی از بزرگ ترین واحد های کارگری در سطح استان است و از بدو افتخار مسئولیت شورای کارگری،مجموعه شورای کارگری شهرداری ساری تلاش کردیم تا مشکلات کارگری را به حداقل برسانیم.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد شورای کارگری شهرداری ساری،گفت:امروز با حمایت مهدی عبوری،شهردار سابق ساری بسیاری از مشکلات قانونی بین کارگر و کارفرما در شهردای ساری برطرف گردیده است.

محمدی کیادهی با اشاره به اینکه با تمام پیگیری ها همچنان نقیصه هایی در روابط قانونی بین کارگر و کارفرما در شهرداری ساری وجود دارد،گفت: با پیگیری های اعضای شورای کارگری و حمایت های شهردار سابق و سرپرست شهردار کنونی به دنبال رفع این نقیصه ها هستیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز