خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران :

جشنواره وارش موفق ترین رویداد سینمایی مازندران است

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۳۱۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: جشنواره وارش موفق ترین رویداد سینمایی مازندران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمود شالویی در نشست رسانه ای نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش که بعدازظهر امروز در بابل برگزار شد اظهار کرد: اردیبهشت امسال به دلیل برنامه فرهنگی هنری وارش، اردیبهشت متفاوتی شده است.

وی افزود: وارش از برنامه‌های موفق مازندران محسوب می شود که زبانزد است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش از نهم تا سیزدهم اردیبهشت در شهرستان بابل برگزار می شود.

وی یادآور شد: تا قبل از سال جدید هیچ وجهی به جشنواره وارش اختصاص ندادیم اما تیم برگزاری جشنواره به خوبی فعالیت خود را برای برگزاری این جشنواره ادامه داد و این برای ما‌ مایه مباهات بود.

شالویی با بیان اینکه این  جشنواره تنها یک رویداد فرهنگی نیست بلکه به مبادلات اقتصادی و تجاری منجر می‌شود ،افزود:

هنر زبان مشترک ما با دنیا است و دیپلماسی فرهنگی یعنی اینکه  بابل، مازندران و ظرفیت‌های فرهنگی ما به دنیا شناسانده می شود.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری سال جاری گفت: بخشی از برنامه‌های فرهنگی و هنری در قلمرو حوزه‌های آسیب دیده و سیل زده در استان خواهد بود تا همراه با بازسازی مناطق، شاهد نشاط و شادابی و بالندگی فعالیت‌های فرهنگی و هنری باشیم.

وی با اشاره به برپایی جشنواره فرهنگی سبک زندگی و جشنواره لیلم در استان تصریح کرد: جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) از دیگر جشنواره‌های مهم برپا شده در استان بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران یادآور شد: اجرای نمایش اپرای به کارگردانی بهروز غریب پور از دیگر برنامه‌های مهمی بود که سال قبل در استان اجرا وبا استقبال خوبی همراه بوده  است.

وی راه اندازی مؤسسه فرهنگی نیما یوشیج با همکاری افشین علا در نور را از دیگر برنامه های فرهنگی استان اعلام کرد که در آینده شاهد اتفاق آن خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز