خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلای مازندران :

بسیج خادم مردم و پشتیبان دولت ها است

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۳۱۶

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: در اسناد رسمی جایگاهی برای بسیج درنظر گرفته نشده است اما بسیج خادم مردم و پشتیبان دولت ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سردار محمد حسین بابایی در نشست شورای فرهنگ عمومی مازندران اظهار کرد:با گذشت 40سال از انقلاب انتظار داریم بدانیم جایگاه بسیج در دولت کجاست،اگر چه از پنج سال گذشته بسیج طرح جامعی رابرای مناطق آسیب دیده اجتماعی آغاز کرد.

وی با یادآوری اینکه بسیج در زمینه اشتغال ،درمان، بهداشت ،و ورزش گام های موثری برداشته است از فعالیت قرارگاه جوادالائمه با هدف موضوعات مطروحه راه اندازی شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: باهمکاری بسیج و سپاه کربلای مازندران در11منطقه آمل ،خانه عالم ساخته و خیابانها آسفالت، جدول گذاری شد و سالن ورزشی هم در اختیارشان قرار گرفت.

وی ادامه داد: برای خانواده های آملی نیز اردوهای مختلف ویزیت رایگان کلاس های آموزشی برگزار شد .

بابایی افزود:همچنین در منطقه نو بنیاد ساری و عباس آباد نکا کلاس آموزش خیاطی توسط بسیج سازندگی و خیرین انجام شد .

وی تصریح کرد: در اسناد رسمی جایگاهی برای بسیج درنظر گرفته  نشده است اما بسیج خادم مردم و پشتیبان دولتهاست

 بابایی خواستار شد : سازمان تبلیغات اسلامی دراین مناطق در حوزه های مختلف فرهنگی به بسیج کمک کند همچنین ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز اردوگاه های کار برای معتادان راه اندازی کند.

وی به سیل اخیر مازندران اشاره کرد و گفت:هرجا موضوعات به مردم وبسیج واگذار شد؛ موفق عمل کردیم ، اکنون  9گروه جهادی درشهرهای مختلف سیلزده مشغول ساخت و ساز ساختمان های آسیب دیده هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز