خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی:

فرهنگ بالنده توسعه را افزایش می دهد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۲۸۶

نماینده مردم شرق مازندران درمجلس شورای اسلامی گفت: هرچه فرهنگ بالنده تر باشد توسعه نیز با شتاب بیشتری انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی محمد شاعری امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران اظهار کرد: رابطه مثبتی میان فرهنگ و توسعه فرهنگ وجود دارد ؛ هرچه فرهنگ بالنده تر باشد توسعه  نیز با شتاب بیشتری انجام می شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ استقلال طلبی و آزادی خواهی مردم مقابل نظام شاهنشاهی و ایستادگی مقابل آمریکا بوده است، افزود:حمایت از جریان مقاومت در منطقه و شهادت طلبی نیز از فرهنگ های برجسته کشور ما به شمار می آید.

نماینده مردم شرق مازندران درمجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ های دیگری نیز وجود دارد که ما به آنان افتخار می کنیم اگر هم در این مسیر چالش هایی است بایستی با تلاش آن را مرتفع کرد.

وی تصریح کرد: تمام مشکلات را نمی توان حل کرد اما می توان با برنامه ریزی، تصویب درست قوانین و هماهنگی اصولی، برخی مشکلات را مرتفع کنیم.

شاعری گفت: مدیریت در مصرف انرژی،حفظ محیط زیست و استفاده بهینه از نعمات الهی از جمله فرهنگ هایی است که باید در جامعه نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: مجلس نیز با تمام توان در جهت  اعتلای فرهنگ عمومی وبهبود فرهنگ فردی و اجتماعی گام بر می دارد.

عضوشورای فرهنگ عمومی گفت: مجلس شورای فرهنگ عمومی را شورایی قانونی وموثر می داند ،من هم موظفم مطالبات را به مجلس و کمیسیون تخصصی انتقال دهم تا اقدامات و حمایت های مناسب انجام گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز