خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام گرامیداشت هفته کارگر صورت گرفت؛

بازدید نماینده قائمشهر از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بشل وتجلیل ازکارگران

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۱۳۷

نماینده مردم قائمشهر از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بشل بازدید و ازکارگران با اهدای شاخه گل تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا ،به مناسبت هفته کارگر وطی مراسمی با حضور ادیانی نماینده قائمشهر؛ ازکارگران نمونه واحدهای صنعتی شهرک صنعتی بشل در سوادکوه مازندران تجلیل به عمل آمد.

 همزمان با ایام گرامیداشت هفته کارگر؛ امروزدرمراسمی با حضورنماینده قائمشهر در مجلس ومدیران کارخانه ها؛ ازکارگران نمونه کارخانه های شهرک صنعتی بشل درسوادکوه تجلیل به عمل می آید.
ادیانی نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از برخی واحدهای تولیدی وبا اهدای گل به کارگران؛ ازتلاش های آنان تجلیل به عمل آورد.
منتخب مردم قائمشهر هم اکنون درحال بازدید از کارخانه "گروه صنعتی مازرون فوم"  یکی از کارخانه های مستقردرشهرک صنعتی بشل می باشد.
گروه صنعتی "مازرون فوم" تولید کننده انواع یونولیت سقفی، ورق پلاستوم، فوم پلی اتیلن وظروف یکبارمصرف است وازجمله کارخانه های فعال ومعتبراستان مازندران به مدیریت مهندس محمدی می باشد.
وی در ادمه از کارخانه فولاد بهمن که با هدف تولید انواع ورق فولادی با پوشش‌های پلاستیکی و پی‌وی‌سی، تولید کرکره‌های فلزی و با ظرفیت 120 هزار تن راه‌اندازی شده است و کامل‌ ترین واحد فرم دهی طرح سفال، کرکره و عرشه فولادی از ورق‌های فولادی و گالوانیزه، ورق طرح سفال فولاد بهمن،ورق رنگی فولاد بهمن را دارا می‌باشد، نیز بازدید بعمل آورد .
گزارش تکمیلی مراسم تجلیل از کارگران شاغل در کارخانه های شهرک صنعتی بشل متعاقباً منتشرمی شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز