خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

کاهش 57 درصدی حوادث ساختمانی در سال 97

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۹۰۴

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: حوادث ساختمانی 97 نسبت به سال 96، 50 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،کامران اصغری در نشست صمیمی کارگران و بازنشستگان با استاندارمازندران که بعدازظهر امروز در استانداری برگزار شد، به تعامل ، وفاق و همدلی کارگری و کارفرمایی اشاره و اظهار کرد: این همدلی و وفاق موجب شده تا این دو قشر با مشکلات کمتری مواجه شوند.

وی افزود: همچنین این همبستگی باعث شده تا ما تحصن  یا اعتراض جامعه کارگری در سطح استان مشاهده نکنیم.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران به فعالیت 24 کانون بازنشستگان اشاره کرد و گفت که ایجاد تشکل کارگری ،انجمن صنفی،انجمن کانون بازنشستگان حاصل اتحاد جامعه کارگری است.

وی برگزاری نخستین المپیاد ورزشی،اعزام تیم ورزشی به خارج از کشور، برگزاری نخستین کنگره شهدای کارگر و اموزش ایمنی کارگران ساختمانی را شمار فعالیت های این حوزه اعلام کرد.

اصغری ازتشکیل 600 تشکل کارگری در استان خبر داد و تصریح کرد: حوادث ساختمانی 97 نسبت به سال 96، 50 درصد کاهش داشته است.

وی با یادآوری اینکه 18 هزار پرونده شکایت بین کارگری و کارفرمایی در سال 97 رسیدگی شده است،افزود: 28 درصد دعاوی در مراجع حل اختلاف منجر به سازش می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز