خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

کمک دولت به خسارت های بخش کشاورزی بی سابقه بوده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۷۰۶

استاندار مازندران گفت: اختصاص کمک بلاعوض دولت به بخش کشاورزی بی سابقه بوده است

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری که صبح امروز در استانداری مازندران برگزار شد با تشکر از تلاش همه دستگاه های اجرایی در سال گذشته  با توجه کمبود بودجه ها اظهار کرد: امسال سال رونق تولید نامگذاری شده و با توجه تحریم ها تکیه بر توان داخلی می تواند سد تحریم ها را بشکند.

وی افزود:برای حل مشکلات واحدهای تولیدی باید تلاش های بیشتری صورت بگیرد این چالش تنها مربوط به بانک ها نیست بلکه به روند بروکراسی های اداری  نیز باز می گردد.

استاندار مازندران با بیان اینکه پنجره واحد باید به درستی انجام گیرد و به مرحله کاربردی و عملیاتی نزدیک تر شود، گفت: حل مشکلات مردم باید به صورت ویژه در اولویت نهادهای دولتی قرار بگیرد‌.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه سیل اخیر مشکلات بسیاری را به کشور وارد آورد،تصریح کرد: باید همه عزممان را جزم کرده و مشکلات را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه با همگرایی و همدلی می توان در مواقع بحرانی جلوی بسیاری از آسیب ها را گرفت،یادآورشد: از ظرفیت رسانه ها،مردم و نهادها باید به خوبی بهره گیری کنیم.

حسین زادگان تصریح کرد:در بحث بازسازی پس از بحران بازسازی منازل مسکونی در اولیت قرار دارد.

وی با اعلام اینکه کمک های بلاعوض در بین سیلزدگان توزیع شد و یا همچنان در حال توزیع است  ادامه داد: امیدواریم با همدلی و همراهی دستگاههای اجرایی و مردم بتوانیم این خسارت ها را جبران کنیم.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: دولت اعتبار خوبی برای باسازی و بهسازی واحدهای مسکونی به صورت تسهیلات و بلاعوض قرار داد که نسبت به حوادث مشابه در گذشته این کمک ها بی سابقه بود.

وی افزود : با آسیب شناسی سیل اخیر می توان در آینده تصمیم گیری جدی تری برای کاهش اثرات بلایای طبیعی با بهره گیری از ظرفیت های استانی اتخاذ کرد.

حسین زادگان تصریح کرد: پای کار آمدن تمام دستگاهها و نیروهای مسلح، سازمان های مردم نهاد یکی از دلایل فروکش کردن سریع بحران ناشی از سیل در این استان بوده است.

استاندار مازندران گفت: اختصاص کمک بلاعوض دولت به بخش کشاورزی بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: دولت نخستین بار در سیل اخیر به بخش کشاورزی کمک بلاعوض تخصیص داد که در حال توزیع در بین خسارت دیدگان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز