خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

نمایندگان برای افزایش سهم بودجه عمرانی مازندران تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۶۶۸

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بودجه ریزی در سطح کشور بر عهده نمایندگان است و باید ما در مجلس شورای اسلامی برای افزایش سهم بودجه عمرانی استانی تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،آیت الله نورالله طبرسی صبح امروز در نشست شورای اداری مازندران که در استانداری برگزار شد اظهار کرد: بودجه ریزی در سطح کشور بر عهده نمایندگان است و باید ما در مجلس شورای اسلامی برای افزایش سهم بودجه عمرانی استانی تلاش بیشتری داشته باشند.

وی افزود: استاندار به عنوان نماینده دولت در استان زمانی می تواند موفق تر عمل کند که بودجه لازم را در اختیار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : نمایندگان باید با افزایش سهم بودجه استانی از سبد ملی استاندار مازندران را در پیشبرد اهداف مدیریتی تقویت کنند و مورد حمایت قرار دهند.

آیت الله طبرسی افزود : زمانی مدیران استانی می توانند عملکرد خوبی از خود نشان دهند که علاوه بر وحدت و انسجام از سوی نمایندگان نیز مورد حمایت قرار گیرند.

وی همچنین از عملکرد دولت به خصوص استاندار و مدیران استانی در مدیریت بحران سیل قدردانی کرد.

آیت الله طبرسی تصریح کرد : تمام مدیران استانی با مدیریت خوب استاندار مازندران و همراهی و همکاری نیروهای مسلح؛ تشکل های مردم نهاد بموقع وارد گود شدند و توانستند بحران سیل را کنترل و از معضلات اجتماعی احتمالی جلوگیری کنند.

وی افزود: وحدت و انسجامی را که در حوادث اخیر ایجاد شد ، باید در پیشبرد کارها و حل سایر مشکلات استانی نیز حفظ کنیم تا بتوانیم نابسامانی برجای مانده در استان را کاهش دهیم.

آیت الله طبرسی خاطرنشان کرد: تاکنون دولت به درستی برای جبران خسارت های ناشی از سیل وارد گود شد و امیدوارم این روند تا پایان ادامه داشته باشد.

وی افزود : همان گونه که دولت وعده داد ، دستگاههای اجرایی تلاش کنند تا بازسازی و بهسازی خرابی ناشی از سیل تا پیش از سرد شدن هوا پایان یابد.

آیت الله طبرسی خواستار شد :کمک های دولتی برای جبران خسارت های ناشی از سیل بطور مناسب توزیع شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز