خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس:

افزایش نرخ بیمه تامین اجتماعی مشکل واحدهای تولیدی/تحقق رونق تولید با جدیت دنبال شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۵۸۸

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس با بیان اینکه اکنون فضای اقتصادی خوبی بر جامعه حاکم نیست،گفت :افزایش نرخ بیمه تامین اجتماعی واحدهای تولیدی باید حل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عبدالله رضیان در جلسه شورای اداری استان که صبح امروز در استانداری مازندران اظهار کرد:در سال رونق تولید باید با تکیه بر واحدهای تولیدی از افزایش نیروی بیکار جامعه جلوگیری کنیم.

وی با بیان مشکلات بانکها مربوط به بحث نقدینگی است،خاطرنشان کرد:جلسات این چنینی باید تشکیل شود تا رونق تولید مورد توجه قرار گیرد.

رضیان با بیان اینکه اکنون فضای اقتصادی خوبی بر جامعه حاکم نیست،گفت :افزایش نرخ بیمه تامین اجتماعی واحدهای تولیدی باید حل شود.

نمایش همدلی و همگرایی در سیل اخیر 

سید علی ادیانی نماینده مردم سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه شورای اداری اظهار کرد:حادثه سیل نمایش وحدت ،همدلی و همگرایی بود.

وی افزود:بحث خدمات رسانی به سیلزدگان وارد مرحله نوسازی و بازسازی شده  و باید خدمات به نحومطلوب ارائه شود‌.

ادیانی یادآورشد: دو محرومیت اجباری یکی ممنوعیت استقرار صنایع سنگین و دیگری احداث سدهایی بدون در نظر گرفتن تناسب و ظرفیت های بالقوه به استان تحمیل شده است.

وی افزود :4 هزار میلیارد تومان برای نوسازی و تجهیز مدارس در اختیار مدارس کشور قرار گرفت که به تناسب در اختیار آموزش و پرورش مازندران قرار می گیرد.

تاکید بر پیشگری قبل از حادثه

نانواکناری نماینده مردم فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه باید برای جبران خسارت ها در چهار وجهه اقدامات اساسی صورت گیرد،گفت:پیشگیری همواره باید پیش از وقوع حادثه باشد  تا بتوان خسارت های اختمالی را کاهش داد.

وی افزود:طبق اعلام مدیریت بحران یکهزار و 338 میلیارتومان براورد خسارت شده و اگر یک دهم آن را برای پیشگیری بحران درنظر بگیریم اینقدر مشکلات پس از بحران به وجود نمی آمد.

نماینده مردم فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی افزود:بازسازی و بازتوانی از امورات باید به جدیت در دستور کار باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز