خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قائمشهر در مجلس:

تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی کشور هفته آینده کلید می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۳۲۸

علی ادیانی گفت: تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی کشور هفته آینده کلید می‌خورد.

به گزارش ایلنا، علی ادیانی امروز جمعه-ششم اردیبهشت ماه - در مراسم پیاده‌روی خانوادگی کارگران شهرستان قائم شهر به مناسبت هفته کارگر افزود: براساس اصل 44 خصوصی‌سازی در دستور کار قرار گرفت اما در اجرا و واگذاری با مشکلاتی روبرو بود.

وی اظهار کرد: اصل 44 خصوصی‌سازی در اجرا با انحرافات و در واگذاری با وادادگی روبرو بود که نمونه آن را در کارخانجات نساجی مازندران دیدیم.

این مسئول بیان داشت: طرح تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی کشور توسط بنده و 17تن از نمایندگان مجلس رقم خورد و از هفته آینده چگونگی واگذاری‌ها در بخش خصوصی مورد تحقیق و بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: نمایندگان مجلس، سربازان شما در مجلس هستند و تلاش داریم تا با این تفحص و تحقیق، حقوق کارگران ادا شود و در قالب آن سرمایه‌گذارانی که سرمایه‌برداری کردند، مشخص شوند.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه کارگران در خط مقدم تولید کشور قرار دارند؛ یادآور شد: باید حق و حقوق کارگران رعایت شود.

ادیانی گفت: در برنامه ششم دولت مکلف به اجرای هماهنگ، همسان سازی و متناسب سازی حقوق برای بازنشستگان و شاغلین کشوری و لشکری شد که وظیفه دولت است تا گامی برای عدالت اجتماعی و اقتصادی بردارد.

وی تصریح کرد: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و کارکنان از موارد مهمی است که باید رعایت شود.

مجلس برای جبران حق و حقوق کارگران تلاش دارد

عبدالله رضیان دیگر نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم اظهار کرد: مجلس برای جبران حق و حقوق کارگران تلاش دارد.

وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی، کارگران ما در شرایط بسیار سختی قرار دارند که باید تلاش شود تا این مشکلات برطرف شود.

رضیان گفت: همه ما کارگر زاده هستیم و می‌دانیم کارگران زحمتکش ما با تلاش و پشتکار فراوان برای معیشت زندگی تلاش دارند و لذا باید برای احقاق حق و حقوق آنان تلاش شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز