خبرگزاری کار ایران

در اولین روز از هفته کارگر صورت گرفت؛

حضور اعضای ستاد هفته کارگر در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۰۷۱

در اولین روز از هفته کارگر اعضای ستاد هفته کارگر به همراه جمعی از مسئولین شهرستانی استانی و تشکلات کارگری با حضور در گلزار شهدای ملا مجد الدین ساری و با اهدای گل و قرائت فاتحه ای با آرمان های شهدا میثاق کردند.

به گزارش ایلنا،صبح امروز در اولین روز از هفته کارگر اعضای ستاد برگزاری هفته کارگر با حضور علی اصغر یوسف نژاد،نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی،محمد رضا واعظ مهدوی،مدیر عامل صندوق بیمه عشایر و روستائیان کشور و معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از نمایندگان تشکلات کارگری با حضور در گلزار شهدای ملامجدالدین شهرستان ساری با آرمان های شهدا میثاق کردند.

حضور اعضای ستاد هفته کارگر در گلزار شهدا و  تجدید میثاق با آرمان های شهدا

در این مراسم که با حضور کامران اصغری،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی،نصراله دریابیگی،دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران،سید حسین درویشی،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان،محمد ابراهیمی،مدیر کل بیمه عشایر و روستایی مازندران و علی اصغر محمودی،مدیر کل تامین اجتماعی مازندران  نیز حضور داشتند اعضای ستاد هفته کارگر با اهدای گل و قرائت فاتحه ای یاد شهدا را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است بعد از غبار روبی و عطر افشانی مزار شهیدان در آرامگاه ملامجد الدین ساری، اعضای حاضر در امام زاده اسماعیل قائم شهر حضور یافتند و نسبت جایگاه والای ایشان با قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز