خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

2 کشته و 4 مصدوم در حوادث رانندگی مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۶۰۵

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از وقوع 2 حادثه رانندگی با 2 کشته و 4 مصدوم در محورهای درونشهری استان ،خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ"مسعود تقدیسی لاریجانی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی وقوع حادثه رانندگی در جاده شهید صالحی شهرستان بابل، بلافاصله ماموران انتظامی بخش بندپی شرقی به محل حادثه اعزام شدند .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران،افزود: در این حادثه که بر اثر بر برخورد یک دستگاه وانت پیکان با گاردریل به وقوع پیوست، راننده خودرو در دم جان باخت و 2 نفر دیگر از سرنشینان آن مصدوم شدند .

سرهنگ تقدیسی از وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی کلاگر محله شهرستان جویبار نیز خبر داد و تصریح کرد: در این حادثه که براثر برخورد یک دستگاه خودروی کامیونت با یک دستگاه خودروی ساینا به وقوع پیوست راننده خودروی ساینا در حین انتقال به بیمارستان جان باخت .

وی با اشاره به این که راننده و سرنشین خودروی کامیونت نیز در این حادثه مصدوم شدند،اظهار داشت: مصدومان این دو حادثه توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه بابیان این که علت تامه این حادثه ها توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است،گفت: رعایت قوانین و مقررات رانندگی، از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه‌یافتگی و نشانه‌ی فرهنگ بالای ملی است .

سرهنگ تقدیسی در خاتمه با بیان این که ،تفاوت رانندگی شتابزده و رانندگی با سرعت مطمئن، فاصله‌ی بین مرگ و زندگی یا نقص عضو و سلامتی است، پایبندی، قانون مداری ، توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری و همراهی مردم با پلیس را از مهمترین راه های کاهش تصادفات و حوادث رانندگی برشمرد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز