خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت ساری:

اظهارات سخیف رئیس‌جمهور آمریکا، رابطه ملت و سپاه را قوی‌تر کرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۹۲۶

امام جمعه موقت ساری گفت: این اقدام موجب نزدیک شدن ملت به سپاه و قوی‌تر شدن رابطه آن‌ها با این نیروهای مخلص خدا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه امروز ساری با تبریک میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج) اظهار کرد: شناخت امام زمان ،ارتباط برقرار کردن و صدقه دادن برای این امام از وظایف منتظران است.

وی افزود: کسب رضایت امام زمان در امور زندگی و یاد کردن ایشان در مجالس ومحافل مختلف از دیگر وظایف منتظران امام عصر است.

امام جمعه موقت ساری به سالروز میلاد امام عص(عج) و نامگذاری این روز بنام سربازان گمنام اشاره کرد و گفت: این مجاهدت های خاموش انعکاش رسانه ای ندارد و امنیت کشور مرهون مجاهدت های این سربازان است.

وی به وقوع سیلاب‌های اخیر و نیاز سیل‌زدگان به حمایت‌ها و مهربانی‌های مردم اشاره و لایروبی نکردن نهرها و رودخانه ها، تعرض به جنگل و ساخت مسکن در حریم رودخانه ها را از ضعف هایی عنوان کرد که در بروز سیل موثر بوده است .

حجت الاسلام قاسمی گفت : اینکه چرا نهرها و رودخانه ها لایروبی نمی شوند و در کنار رودخانه ها ویلاسازی می شود جای بحث دارد ، اما اکنون رسیدگی به سیل زدگان که بلحاظ روحی و جسمی دچار مشکل شده اند از ضروریات است که بایستی همه دست در دست به آنان کمک رسانی کنند.

وی افزود: در چنین شرایط نباید فقط به کمک های دولت متکی شد بلکه همه باید در این امر خطیر یاریگر سیل زدگان باشیم.

حجت الاسلام قاسمی اقدام دولت آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی را محکوم کرد وگفت: این اقدام موجب نزدیک شدن ملت به سپاه و قوی‌تر شدن رابطه آن‌ها با این نیروهای مخلص خدا شد.

خطیب نماز جمعه ساری تصریح کرد: ترامپ، حاکم دروغگوی آمریکا، با تروریست خواندن سپاه پاسداران قصد عقده‌گشایی دارد؛ زیرا شکست آمریکا در تجزیه کردن کشورهای سوریه، عراق و لبنان و نیز به قدرت رساندن تروریست‌ها در منطقه خاورمیانه به خاطر حضور سپاه در مقابل او بوده است.

وی خاطرنشان کرد: شکست دادن داعش،تکفیرها و جبهه النصره توسط سپاه قدس دولت آمریکا را غضبناک کرد بنابراین از پشت همین ترببون می گوییم ای آمریکا و ای حاکمان درغگو تروریست  و تروریست پرورخود شما هستید .

حجت الاسلام قاسمی گفت که تاریخ نشان می دهد که 93 درصد از عمر آمریکا جنایت است ،حال با این جنایت ها آیا سپاه پاسداران ما تروریست است یا شما جنایتکاران! جنایت شما زبانزد عام و خاص است.

وی ادامه داد: جنایت ها و خونریزی های شما همچنین کمک به منافقان کوردل موجب شد تا ما 17 هزار شهید تقدیم دین و انقلاب و وطن کنیم.

امام جمعه موقت ساری به  81 ماه فعالیت و خدمات ارزنده مهدی عبوری شهردار سابق ساری اشاره کرد و انتخاب او را به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی را به فال نیک گرفت و گفت: این انتخاب موجب مباهات مرکز مازندران است.

وی همچنین مردم را به شرکت در مراسم تشییع جانباز شهید سید حسین آملی فردا در ساری دعوت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز