خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان نکا خبر داد:

کشف 3 کیلو گرم مواد مخدر در شهرستان نکا

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۱۵۰

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف 3 کیلو گرم مواد مخدر در یک عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "حسین زارع" درتشریح جزئیات این خبر، گفت : در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی و پخش مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان " نکا " موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، با انجام تحقیقات گسترده و بررسی میدانی منطقه، موفق به شناسایی محل تردد این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

وی، تصریح کرد : طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضائی، متهم در حالی که با یکدستگاه خودرو تندر 90 قصد جابجایی مواد مخدر در این شهرستان را داشت شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد .

سرهنگ زارع خاطر خاطرشنان کرد: در بازرسی به عمل آمده از خودرو متهم 3 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در پایان با بیان اینکه  متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی110 تماس و موضوع را اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز