خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

مشکلی در تامین دارو نداریم/هیچگونه بیماری واگیری در مناطق سیل زده مشاهده نشده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۰۱۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه مشکلی در تامین دارو نداریم گفت : همچنین هیچگونه بیماری واگیری در مناطق سیل زده مشاهده نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید عباس موسوی صبح امروز در دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران به سیل اخیر مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: با کنترل و مراقبت های بهداشتی و درمانی انجام شده هیچگونه بیماری خاصی در مناطق سیل زده مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه 25 بیمارستان در استان مازندران به بیماران و مراجعین خدمات درمانی ارائه می کنند ،افزود: این دانشگاه با نگاه راهبردی و استراتژیک خدمات درمانی خود را در 6 منطقه بلوک بندی کرده است تا با تجمیع امکانات خدمات مطلوب تری را ارائه کند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت که بر اساس تاکید وزیر بهداشت مبنی بر استقرار پرونده الکترونیک ، اجرای نسخه نویسی الکترونیک سلامت در سال 98 در استان اجرایی خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه در سال 97 چند رشته جدید در حوزه علوم پزشکی مازندران راه اندازی شده است بر ادامه این روند در سال 98 نیز خبر داد .

موسوی با بیان اینکه مشکلی در تامین دارو در استان نداریم، گفت: برای ایام نوروز با برنامه‌ریزی مناسب و تزریق بودجه به بیمارستان ها مشکلی در تامین دارو نداشتیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز