خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

کشف زمین خواری 453 میلیارد ریالی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۰۸۷

فرمانده انتظامی استان از کشف زمین خواری 453 میلیاردی در سطح استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سردار "سید محمود میرفیضی" در گفت و گوی اختصاصی با  با اعلام این خبر، گفت: در راستای مقابله بی امان با جرایم اقتصادی و برای حفظ حقوق بیت المال، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سطح شهرستان های استان طی سال 1397 موفق شدند، بیش از 39 فقره پرونده زمین خواری را در سطح استان کشف کنند.

وی با اشاره به اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی از اشراف اطلاعاتی پلیس در این حوزه خبر داد و افزود: با هماهنگی قضائی در این خصوص 44 متهم به زمین خواری شناسایی و دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه بیش از 470 هزار متر مربع از اراضی ملی در این حوزه آزاد سازی شد و دست طمعه کاران از بیت المال کوتاه شد ، افزود: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش ریالی زمین های آزاد سازی شده بالغ بر 453 میلیارد و 261 میلیون ریال اعلام شده است.

سردار میرفیضی در ادامه با اشاره به اینکه مبارزه جدی با جرایم اقتصادی از جمله قاچاق کالا و ارز و جرایم مالی از اولویت های پلیس در سال 1398 است، افزود: پلیس در راستای تحقق شعار رونق تولید از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز