خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار مازندران:

4هزار واحد مسکونی خسارت دیده در سیل مازندران کمک معیشتی دریافت کردند/پرداخت 80 درصد خسارت سیل مازندران تا پایان هفته توسط بیمه

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۶۲۶

حسن خیریان پور گفت: از ابتدای سیل تاکنون 4هزار واحد مسکونی خسارت دیده در سیل مازندران کمک معیشتی دریافت کردند و تلاش شده تا کمک ها تغییر و براساس برنامه ریزی انجام شود.

به گزارش ایلنا، حسن خیریان پور، یکشنبه شب در نخستین جلسه ستاد بازسازی خسارات سیل  شرق مازندران در فرمانداری بهشهر افزود: برخی از منازل خسارت دیده در سیل اخیر بیمه بودند که تاکنون 20درصد از خسارت ها توسط بیمه پرداخت شد.

وی گفت: پرداخت 80 درصد خسارت سیل مازندران باید تا پایان هفته توسط بیمه اجرایی شود و خدمات مختلف به مردم ارائه شود.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران بیان داشت: بنیاد مسکن براساس وظیفه وارد عمل شده و کارها را اجرایی کند و همچنین واحدهای مسکونی تخریب شده کانل و نیازمند تعمیرات و بازسازی به تفکیک ارائه شود.

خیریان پور افزود: در بخش جدید بررسی مشکلات سیل نیازمند آمار کلی تیستیم بلکه باید جزئی نگری شده و آمار به تفکیک اعلام شود.

وی گفت: در بخش منازل مسکونی و برآورد خسارت ها، منازل بهزیستی و امداد شناسایی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران تصریح کرد: اطلاعات سیل در بخش بررسی های جدید باید میدانی، کارشناسی و براساس واقعیات باشد تا براساس اطلاعات درست حرکت، برنامه ریزی و اقدام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز