خبرگزاری کار ایران

از ۲۵ اسفند تا ۱۱ فروردین؛

ثبت 29 میلیون تردد خودرو در جاده های مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۴۲۳

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری مازندران گفت: 29 میلیون دستگاه خودرو در طرح نوروزی در جاده‌های استان تردد کردند.

عیسی خادمی در نشست ستاد خدمات اجرایی سفرهای استان با اشاره به ورود بیش از یک میلیون و 495 هزار و 366 دستگاه خودرو از 25 اسفندماه سال قبل تا پایان روز 11 فروردین ماه اظهار کرد: در این مدت یک میلیون 251 هزار و335 دستگاه خودرو از استان خارج شدند.

وی افزود: میزان تردد خودروها در جاده‌های استان 26 میلیون و 575هزار و 972 دستگاه خودرو در مجموع اجرای طرح نوروزی بوده است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری مازندران با اشاره به فعال بودن 103 دستگاه تردد شمار در راههای استان گفت: در روز 11فروردین 81 هزار و 848 دستگاه خودرو به استان وارد و77 هزار و 579 دستگاه خودرو از محورهای استان خارج شدند.

وی افزود: میزان تردد درون استانی خودروها یک میلیون و 686 هزار و 112 دستگاه خودرو طی روز گذشته در استان بوده است و بیشترین حجم تردد در محورهای کناره، چابکسر، رامسر و غیره بوده است.

خادمی محورهای سوادکوه، هراز، کندوان را دارای بیشترین حجم تردد بیان کرد و گفت: در جریان سیل 22 هزار و 809 کیلومتر ازراههای استان دچار خسارت شد و برآورد اولیه یکهزار و 900 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: راه روستایی 503روستای استان، 29 دستگاه پل و رانش 234 نقطه از راههای اصلی در جریان سیل دچار آسیب شدند و بیش از 20 هزار مترمکعب رانش برداری در راه‌ها صورت گرفته است.

خادمی شمار گشت‌های راهداری در طرح نوروزی را 32 هزار نفر ساعت اعلام کرد و افزود: 20هزار مترمکعب رانش برداری، ۱1400مترمکعب آسفالت از جمله اقدامات بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز