خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی مازندران:

17 میلیارد ریال محکومیت برای 1300 پرونده تعزیری

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۵۰۷

معاون اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی مازندران از 17 میلیارد ریال محکومیت برای 1300 پرونده تعزیری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،تقی طهماسبی در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی مازندران ویژه بازار شب عید، از 15 بهمن‌ماه آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروزی نیز ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: از ابتدای آغاز این طرح تا پایان روز هشتم فروردین، تعداد 55 فقره پرونده در بخش بهداشت و درمان، 103 فقره در بخش کالا و قاچاق و در بخش کالا و خدمات یک‌هزار و 161 فقره پرونده تشکیل شده است. 

معاون اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه در مجموع طی این مدت، تعداد یک‌هزار و 319 فقره پرونده تشکیل شده است گفت: جمع کل محکومیت‌ها برای پرونده‌های متشکله طی این بازه زمانی، 17 میلیارد و 701 میلیون و 401 هزار و 358 ریال بوده است.

طهماسبی افزود: بیشترین فراوانی تخلفات طی این مدت را به ترتیب گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور به خود اختصاص دادند.

وی در ادامه به عملکرد تعزیرات حکومتی مازندران طی سال 97 اشاره و اعلام کرد: تعداد ورودی پرونده‌ها به این سازمان در سال گذشته طی بازه زمانی یکم فرورین 97 الی 15 اسفندماه، تعداد 17 هزار و 104 فقره در بخش کالا و خدمات، تعداد 950 فقره در بخش بهداشت و دارو و درمان و تعداد یک‌هزار و 847 فقره در بخش قاچاق کالا و ارز بوده است. 

وی با اشاره به تعداد 19 هزار و 902 فقره پرونده وارده طی سال گذشته به تعزیرات حکومتی استان، گفت: میزان محکومیت پرونده‌ها طی سال گذشته، 669 میلیارد و 890 میلیون و 862 هزار و 565 ریال بوده است. 

معاون اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی مازندران گفت: گران‌فروشی با ثبت بیش از 5400 فقره پرونده در صدر و کم فروشی،تقلب و عدم رعایت مقررات بهداشتی در رتبه‌های بعدی بیشترین تخلفات این پرونده‌ها قرار داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز