خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قائمشهر و سیمرغ خبر داد :

امدادرسانی به ۴۲۴۸ نفر در مناطق سیل زده کیاکلا

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۰۱۱

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قائمشهر و سیمرغ از امداد رسانی به چهارهزار و ۲۴۸ نفر در سیل اخیر شهرستان کیاکلا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،وحید نصیری با اشاره به عملکرد جمعیت هلال احمر در حادثه سیل شهرستان کیاکلا گفت:امدادرسانی از تاریخ ۹۷/۱۲/۲۷ شروع و در تاریخ ۹۸/۱/۴ به پایان رسید.

وحید نصیری گفت : سطح شهر کیاکلا، مناطق رکنی کلا، نجارکلا، تالارپشت، مری برج خیل، ملاکلا و پایین دسته در اثر سیل، دچار خسارت شده بودند.

نصیری با بیان اینکه به هزارو ۶۲  خانوار امدادرسانی شد، افزود: شصت نفر را نیز اسکان دادیم.

وی به اقدامات جمعیت هلال احمر اشاره کرد و اظهار داشت : هفتادو دو نفر در قالب هجده تیم امدادی با هفده دستگاه ناوگان امدادی ودوازده دستگاه پمپ و لجن کش مشغول خدمت رسانی به حادثه دیدگان بودند.

رئیس جمعیت هلال احمر قائمشهر از توزیع چهارهزار بطری آب معدنی و هشتاد و هشت قوطی کنسروجات در مناطق حادثه دیده خبر داد و خاطرنشان کرد: شش هزار و ۲۸۰کیلو برنج، هزارو ۲۶۸ کیلو روغن، هفتصدوبیست و نه بسته غذایی، هجده هزارو ۵۰۰ قرص نان، دو هزارو ۴۷۰ تخته پتو و  هزارو دویست تخته موکت در مدت زمان توزیع شده است.

نصیری در پایان گفت : در این زمان سیصدو سی و سه باب تخلیه منزل صورت گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز