خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور شهرداری های استانداری مازندران:

گردشگری شهری آماده پذیرایی از مسافران نوروزی/ آرامش به گردشگری مازندران بازگشت

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۷۲۱

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران تأکید کرد که فضای شهری شهرهای سیل‌زده به حالت عادی بازگشته و آمادگی پذیرایی از مسافران و گردشگران را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید محمد محمدی تاکامی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، به دو برنامه ستاد تسهیلات خدمات سفر دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران اشاره و اظهار کرد: در حوزه خدمات شهری، نظافت شهری و پاکیزگی پارک‌ها و غیره را بر عهده دارد، و در حوزه نشاط اجتماعی نیز شهرداری‌ها با برنامه‌های خود فضای اجتماعی مثبت برای مسافران و شهروندان فراهم می‌کنند.

وی به همکاری شهرداران درگیر سیل اخیر و نیز شهرداران دیگر شهرهای استان چه در زمان وقوع سیل و چه در زمان فروکش کردن آن‌، اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در تلاش برای اسکان مسافران و شهروندانی که مسکن خود را در سیل از دست داده‌اند، هستیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران    تأکید کرد که فضای شهری شهرهای سیل‌زده به حالت عادی بازگشته و آمادگی پذیرایی از مسافران و گردشگران را دارد.

وی به طرح مازندران پاک اشاره کرد و ادامه داد: این طرح در چهار مرحله به صورت دو هفته یک‌بار با درختکاری آغاز شد و سپس به نظافت شهرها رسید.

تاکامی اعلام کرد که تاکنون 14 جشنواره نوروزی در استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه برای هر شهر یک طرح در برجسته کردن جاذبه‌های گردشگری داریم، گفت: ‍راه‌اندازی موزه کشتی ایران در جویبار و گسترش اکوتوریسم در مناطقی مانند میانکاله از آن نمونه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز