خبرگزاری کار ایران

از ابتدای طرح نوروزی پلیس تاکنون؛

کشفیات جرایم در مازندران 47 درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۳۰۰

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از افزایش 47 درصدی کشفیات جرایم از آغاز طرح نوروزی پلیس در استان خبر داد .

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی از حضور گسترده پلیس مازندران در طرح نوروزی امسال خبر داد و اظهار کرد: در راستای مقابله با جرایم و برخورد با تخلفات در ایام تعطیلات نوروز 98 با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه بیش از 1300 گشت انتظامی و ترافیکی در قالب گشت های پیاده، موتوری و خودرویی عهده دار برقراری نظم و امنیت در ایان نوروز شدند. 

وی با اشاره به بررسی آماری از زمان آغاز طرح نوروزی تا روز گذشته (سوم فروردین ماه) افزود: برابر آمارها در حوزه مقابله با جرایم و تخلفات شاهد افزایش 47 درصدی کشفیات جرایم و 54 درصدی دستگیری متهمان نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به آمار تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیس طی این مدت، تصریح کرد: در این حوزه نیز بیش از 6 هزارو 149 بار با پلیس 110 تماس برقرار شد که از این تعداد تماس ها بیش از 6 هزار و 121 تماس منجر به عملیات پلیسی شد . 

مفخمی با اشاره به آغاز طرح ترافیکی پلیس در ایام تعطیلات نوروز افزود: در این طرح با اعزام تیم های پلیس راه و راهور در سطح شهرستان ها و محورهای مواصلاتی استان خوشبختانه تا روز گذشته شاهد کاهش 31 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم . 

وی همچنین از کاهش 24 درصدی مصدومان حوادث رانندگی خبر داد وافزود: برابر آمار ها بیشترین سهم ورودی خودرو در محورهای شش گانه استان مربوط به محور سوادکوه، هراز و رامسر بوده است .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز