خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد:

اسکان 1500 نفرشب مسافر نوروزی در زائرسرای بقاع متبرکه مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۰۳۷

مدیرکل اوقاف مازندران از اسکان 1500 نفرشب مسافر نوروزی در زائرسرای بقاع متبرکه مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان گفت: از 27 اسفند سال گذشته تا سوم فروردین هزار و 500 نفرشب مسافر نوروزی در زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی اظهار کرد: همزمان با سال‌نور طرح آرامش بهاری در 300 مکان مذهبی مازندران اجرا شده است.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در 50 مسجد و در 300 آستان مقدس امامزاده و بقعه متبرکه مازندران در حال اجراست، افزود: از 27 اسفند سال گذشته تا سوم فروردین هزار و 500 نفرشب مسافر نوروزی در زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: از زمان آغاز سفرهای نوروزی حدود 50 هزار مسافر از اماکن مذهبی و بقاع متبرکه مازندران بازدید کردند و از خدمات اوقاف در این اماکن متبرکه بهره‌مند شدند.

حیدری با بیان اینکه حضور در اماکن متبرکه و امام‌زادگان یکی از اولویت‌های مسافران و گردشگران نوروزی در مازندران به‌شمار می‌رود، افزود: همه‌روزه شاهد حضور پرشور مسافران و زائران بسیاری در بقاع متبرکه استان هستیم که این مسأله نشان دهنده ارادت و عشق مردم به خاندان اهل بیت است.

وی با تأکید بر اینکه اوقاف آماده خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به گردشگران نوروزی است، گفت : بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان ظرفیت بالایی برای رونق گردشگری مذهبی دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز