خبرگزاری کار ایران

رییس مجلس شورای اسلامی:

بخش زیادی از خسارت سیل اخیر ریشه در دخل و تصرف انسانی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۹۲۰

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بخش قابل توجهی از خسارت سیل اخیر در مازندران و استان های شمالی ریشه در دخل و تصرف انسانی دارد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی روز شنبه در بازدید از مناطق سیل زده استان مازندران در جمع خبرنگاران افزود: در برخی از موارد به بهانه کار کشاورزی و سایر فعالیت ها، مسیر رودخانه ها بسته و همین امر موجب بروز مشکلات شد.

وی بیان داشت: پس زدن آب رودخانه و عدم برون رفت از مسیر اصلی، موجب شد تا آب راهی برای خروج نداشته و موجب بروز خسارت  فراوان به مردم شود.

لاریجانی  با اشاره به خسارت گسترده سیلاب به بخش های مختلف کشاورزی، اقتصادی و کسب و کار مردم مناطق سیل زده، تصریح کرد: تلاش برای فعال کردن این بخش ها باید در دستور کار قرار گرفته و معیشت مردم آسیبی نبیند.

وی توزیع بسته های حمایتی در بین خانورهای دچار بحران سیل شده را از برنامه های فعلی و مهم در دستور کار مسئولان اعلام کرد که باید با فوریت انجام شود.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برای برون رفت آب از مزارع و اراضی کشاورزی هم باید با برنامه ریزی و با فوریت چاره اندیشی شود تا کشاورزان و مردم منطقه که معیشت آنان از کشاورزی است؛ بیشتر از این متضرر نشوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز