خبرگزاری کار ایران

رییس صنعت، معدن و تجارت بهشهر:

انحرافی در توزیع مایحتاج ضروری مردم وجود ندارد/توزیع بیش از 160تن مرغ، گوشت و شکر در بهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۰۴۹

رییس صنعت، معدن و تجارت بهشهر گفت: انحرافی در توزیع مایحتاج ضروری مردم وحود ندارد و با نظارت توزیع می شود.

اسماعیل هادی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: مشکلات اقتصادی همواره در جامعه وجود داشته است و در ماههای اخیر این مشکلات بیشتر از قبل بر مردم فشار وارد کرده و دولت برای کنترل بازار وارد عمل شد.

وی اظهار داشت: با تلاش های انجام شده دولت، برخی از محصولات همچون مرغ، گدشت و شکر با قیمت یارانه ای در بین مردم توزیع شد.

رییس صنعت، معدن و تجارت بهشهر گفت: با تلاش های انجام شده سعی شد تا التهاب در جامعه فروکش کرده و حالت عادی برقرار شود.

هادی نژاد همچنین افزود: مصرف روزانه مرغ در بهشهر در حالت عادی 10تن و در ایام عید و حالت ویژه و مناسبت ها تا 15تن هم می رسد که براساس این مصرف اقدام به توزیع مرغ در شبکه تنظیم بازار شد.

وی ادامه داد: 150واحد فروش مرغ در بهشهر فعال است که برای توزیع مرغ با قیمت نصوب یارانه ای سه مرکز ثابت شهری در نظر گرفته شده و همچنین در رستمکلا، خلیل شهر، زاغمرز و هزارجریب هم توزیع مرغ تنظیم بازار وجود دارد و توزیع می شود.

رییس صنعت، معدن و تجارت بهشهر با اعلام اینکه تلاش همه مسوولان ایجاد ثبات در بازار و در بین مردم و افزایش قدرت خرید است؛ یادآور شد: در اسفند ماه امسال تاکنون بیش از 160تن مرغ، گوشت و شکر در بهشهر توزیع شد.

هادی نژاد گفت: مرغ و گوشت منجمد در روزهای باقیمانده سال برای مصرف نوروز مردم با قیمت مناسب عرضه خواهد شد و مشکلات در حال برطرف شدن است و تلاش داریم تا بازار اشباع شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز