خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در رزمایش ترافیکی مازندران:

مازندران بدون تصادف داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۸۱۹

استاندار مازندران گفت: باید به دنبال این باشیم مازندران بدون تصادف داشته باشیم وکاهش تصادفات، نیازمند کار فرهنگی و تمرکز در رفع نقاط حادثه خیز است.

احمد حسین زادگان صبح امروز در رزمایش مشترک طرح نوروزی 98 ، با بیان اینکه مازندران با دارا بودن پتانسیل های گردشگری و تفریحی گردشگران زیادی این استان را به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند،اظهار کرد: باید از این فرصت برای ترویج و انتقال فرهنگ خودمان بهره گیری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه گردشگری انبوه باید به گردشگری پایدار تبدیل شود افزود: این ایام فرصتی است از گردشگری انبوه در جهت گردشگری پایدار استفاده کنیم.

استاندار مازندران گفت: حضور گردشگران میلیونی در مازندران، فرصتی برای انتقال مفاهیم فرهنگی و همچنین جذب سرمایه گذار است.

وی با اشاره به هدف گذاری استان برای اجرای مازندران پاک ادامه داد: مازندران با چنین ظرفیتی مستحق نیست آلوده به زباله و پسماند شود .

حسین زادگان با بیان اینکه نشاط و شادابی مردم و مسافران را باید افزایش دهیم گفت: متاسفانه تصادفات و حوادث که منجر به جرح و فوت می شود نقطه ی تاریک سفرها است .

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم مازندران بدون تصادف داشته باشیم تصریح کرد: اگرچه این هدف آرمانی است ،اگر این مهم هدف گذاری شود هیچ هم وطنی در مازندران جان خود را از دست نخواهد داد.

استاندار مازندران گفت: امسال توانستیم با کار فرهنگی، کاهش غریق داشته باشیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز