خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات واطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مازندران از استان های پیشرو در بخش تبلیغات است

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۲۸۵

مدیرکل تبلیغات واطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مازندران از استان های پیشرو در بخش تبلیغات است و خدمات مختلفی در این حوزه ارائه شده است.

به گزارش ایلنا، مسعود اسعدی، مدیرکل تبلیغات واطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عصر پنجشنبه در آئین افتتاح بزرگترین تلویزیون شهری میدانی کشور در بهشهر، کارعای تبلیغاتی را گامی برای توسعه و پیشرفت دانست.

وی گفت: با توسعه جوامع و تکنولوژی همه ما نیازمند استفاده از رسانه های نوین هستیم و در ایت بخش  تلویزیون شهری نی تواند کمک کار واحدهای تولید برای توسعه بیشتر باشد.

اسعدی افزود: نصب تلویزیون شهری به عنوان یک رسانه نوین در بهشهر می تواند کمک کار واحدهای تولیدی برای تبلیغات کالا و خدمات و کارکرد باشد.

این مسوول، مدیریت شرکت های تبلیغاتی در کشور را از برنامه های مهم اعلام کرد که برنامه ریزی های مختلف در این حوزه انجام و به روز رسانی اطلاعات و آموزش ها با قوت در دستور کار است.

محمد ترابی سرمایه گذار این طرح هم استفاده از تکنولوژی را  لازمه توسعه و پیشرفت دانست و خاطر نشان کرد: برای ورود به مسائل اقتصادی دنیا، ایجاد یک زبان مشترک تبلیغی برای معرفی کالای اقتصادی امری مهم و ضروری است و تلویزیون شهری یکی از این زبان های گویاست.

وی افزود: ایجاد احساس امنیت برای سرمایه گذار از مسائل مهمی است که می تواند با کمک سرکت های تبلیغاتی و تبلیغات مناسب اجرایی شود.

ترابی همچنین از شرکت های تبلیغاتی بعنوان کلینیک اقتصادی نام برد که می توانند خدمات شایانی در بخش راهنمایی و مشاوره های به بنگاهای اقتصادی ارائه دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز