خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران:

همه روستاهای هزارجریب شرق مازندران تا سال 99 گازرسانی می شوند

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۹۵۳

جعفر احمدپور گفت: همه روستاهای هزارجریب شرق مازندران تا سال 99گازرسانی می شوند.

به گزارش ایلنا، جعفر احمدپور عصر چهارشنبه در مراسم گازرسانی به 33روستای هزارحریب نکا افزود: کاری که دولت انجام داده است؛ بسیار با ارزش است و اکنون از نعمت گاز در روستاهای دورافتاده برخوردار هستیم. 

وی بیان داشت: گاز از هزاران متر آنطرف تر می آید و چاه گاز در عسلویه است و 2500کیلومتر گازرسانی شد تا مردم از این نعمت برخوردار شوند و 2500خانوار در شرق مازندران از این نعمت بهره مند می شوند.

احمدپور خاطر نشان کرد:  روستاهای بالای 20خانوار در مازندران گازرسانی شد و تلاش داریم تا سال 99 همه گازرسانی های هزارجریب شرق مازندران گازرسانی شود.

این مسوول ادامه داد: به تناسب قدرت و کاری که می توانستیم کار انحام دادیم و در 100روز 100روستا گازدار می شود در برنامه 100روزه استاندار و در مجموع 156 روستا گازرسانی و آماده گازرسانی است.

مدیر عامل گاز مازندران گفت: بیش از 50روستا در نکا گازرسانی شده و 25روستا باقیمانده است.

احمدپور گفت: آموزش های لازم استفاده از گاز توسط همکاران ما ارائه می شود و باید توجه شود تا با رعایت نکات ایمنی، از خدمات مناسب بهره مند شوید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز