خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

80 درصد دارایی یک سازمان را منابع انسانی تشکیل می دهد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۰۰۸

محمد پنبه چی گفت:امروزه بیش از 80 درصد دارایی یک سازمان یا شرکت منابع انسانی و دانش سازمانی آنها هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد پنبه چی در اولین جشنواره نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات و ثبت تجربه کارکنان سلامت با اشاره به رویکرد جدید دانشگاه علوم پزشکی مازندران تحت عنوان " مدیریت دانش یا مدیریت دانش سازمانی" اشاره و اظهار کرد: این سازمان به دلیل گستردگی و روابط متعدد وظایف فراوان دارد و به همان نسبت دانش و تجربیات ما نیز زیاد است بنابراین در چنین شرایطی نباید موضوعات را چند بار تجربه و فقط از طریق تجربه بیاموزیم.

وی افزود: اگر هم تجربه ای داریم باید آن را مستند کرده و به عنوان دانش سازمانی بهره کنیم زیرا ارزش هر سازمانی به این دانسته ها بستگی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران با یادآوری اینکه امروزه بیش از 80 درصد دارایی یک سازمان یا شرکت منابع انسانی و دانش سازمانی آنها هستند،گفت: تلاش داریم در این زمینه با بهره گیری از تجربیات  و پتاسیل ها ،کاری ارزشمند و ماندگار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به اهدافمان پیشنهادات را بررسی و بهترین ها را انتخاب و همچنین مشکلات را احصاء و راه حل مناسبی برای آن انتخاب می کنیم.

پنبه چی پذیرش پیشنهادات یکی از ابزارهای کمکی برای رسیدن به اهدافمان است .

وی گفت: تغییر رفتار که سالها مغفول مانده بود برای نخستین بار بخش هایی اولیه بصورت مجازی اجرا و نشانه گذاری های خوبی نیز صورت گرفته است و اثرات مثبت آن نیز مشهود است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: تقریبا اهدافمان به بدنه سازمان منتقل شده است و ارائه پیشنهادات خوب نیز بازخورد این هدفمان بود که بخشی از این پیشنهادات نیز عملیاتی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز