خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر:

گسترش مهارت آموزی در مدارس لازمه توسعه و پیشرفت است

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۳۰۱

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت: گسترش مهارت آموزی در مدارس لازمه توسعه و پیشرفت است.

به گزارش ایلنا، صادق علی بیکی، در همایش تجلیل از فعالان عرصه امور تربیتی شهرستان بهشهر در سالن بصیرت ارشاد افزود: حرکت در راستای حوزه تربیتی و تربیت انسان از موارد و مسائل مهم هر جامعه ای است و تلاش ها باید در کنار علم به تربیت هم معطوف شود.

وی با بیان اینکه نوسازی در حوزه دین با توجه به توسعه و پیشرفت جامعه یکی از ضرورت های جامعه است؛ یادآور شد: در برخی از موارد از شاخصه های دینی غفلت شده و باید نوسازی شود.

علی بیکی گفت: نوسازی در دین به معنای نادیده گرفتن تعلیم و تربیت سنتی نیست بلکه باید در کنار آن،  با توجه به توسعه روز حرکت کرد.

وی افزود: باید تعریف به روز از دین و تعالیم دینی ارائه و برنامه ریزی منسجم در این حوزه انجام شود و تعلیم و تربیت مبتنی بر آموزه های دینی و تکنولوژی روز ارائه شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بهشهر هم در سخنانی با تاکید بر  پیشرفت کمی و کیفی مسائل آموزشی و تربیتی بیان داشت: تربیت زیربنای همه مسائل است و در این حوزه باید بیش از پیش تلاش شود.

نصیری با گرامیداشت هفته امور تربیتی گفت: فلسفه این هفته، ناشی از آن است که انقلاب اسلامی معنوی و ارزشی بوده است از اینرو نهاد تربیتی در آموزش و پرورش ایجاد شده است.

وی افزود: باید هم افزایی و تلاش برای توسعه کمی و کیفی امور تربیتی در دستور کار مربیان باشد تا شاهد توسعه در این حوزه باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز