خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران:

توزیع روزانه 100 تن مرغ دولتی 11500 تومانی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۱۵۰

حسن خیریانپور از توزیع روزانه 100 تن مرغ دولتی 11 هزار و 500 تومانی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسن خیریانپور درباره بحث کنترل قیمت مرغ در بازار مازندران اظهار کرد: از هفته پیش با هماهنگی های انجام شده با تعدادی از زنجیره های تولید مرغ و اتحادیه مرغداران استان براساس تاکید و دستور استاندار نشست داشتیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مازندران رتبه اول تولید مرغ کشور را دارد؛ با این افراد برای تعدیل قیمت مرغ در سطح استان با مکانیزم هایی که منحصراً در استان طراحی کردیم به توافق رسیدیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران  نیاز استان را برای مصارف خانگی ۱۸۰ تا ۲۰۰ تن اعلام و تصریح کرد: طبق توافق، روزانه ۱۰۰ تن مرغ با قیمت مصوب تنظیم بازار هر کیلو ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در شهرستان ها توزیع می شود که همه تلاشمان را به کار گرفتیم تا این میزان را از ۱۰۰ تن به ۱۵۰ تن افزایش دهیم.

حسن خیریانپور گفت: تاکید کردیم مرغی که با نرخ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع می شود دارای برچسب مخصوص تنظیم بازار باشد تا جلوی سوءاستفاده گرفته شود.

وی ادامه داد: به تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و تجارت و فرمانداران استان ماموریت دادیم تا مراقبت و نظارت جدی را اعمال کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران بیان کرد: علاوه بر وجود مرغ با نرخ مصوب دولتی، مرغ با قیمت آزاد هم به اندازه در بازار وجود دارد و تمام تلاشمان این است که در ایام نزدیک به سال نو و همچنین نوروز کمبود مرغ در بازار محسوس نباشد و سهمیه های اختصاص داده به شهرستان ها به دست مصرف کننده واقعی برسد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز