خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران:

یک سوم مدال آوری حرفه ای کشور متعلق به استان مازندران است

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۵۳۶

حبیب حسین زادگان گفت:استان مازندران بعنوان استانی قهرمان پرور، یک سوم مدال اوری حرفه ای کشور را داراست.

به گزارش ایلنا، حسین زادگان در آئین تجلیل از منجیان غریق نجات کشور افزود: استان مازندران از استانهای ورزشی است که سهم مدال آوری و قهرمان پروری ویژه است و یک سوم مدال اوری حرفه ای کشور متعلق به استان مازندران است.

وی اظهار کرد: مازندران سهم ویژه در بازی های آسیایی و المپیک دارد و در کنار مدال آوری، نقش های مهم دیگری هم رصد و فعالیت می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران بیان داشت: سالانه میلیون ها نفر به استان مازندران آمده و از دریا استفاده می کنند و در حوزه ورزشی و گردشگری دریا مورد توجه است.

حسین زادگان با اشاره به نقش ناجیان غریق افزود: در ستاد ساماندهی سواحل، سختی های فراوانی بر عهده ناجیان است که در سخت ارین وظایف انجام و دیده نمی شود اما با تلاش همه جانبه خدمات مورد توجه مردم ارائه می شود.

وی گفت: حدود 25دستگاه اجرایی و نظارتی در بحث سواحل انحام وظیفه دارند و نقش های مختلفی برعهده دارند و نقش ناجیان در این بین برحسته است.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: مشکلات و مشقت فراوان گریبانگیر ناجیان است که باید دیده شده و برای برطرف شدن آن تلاش شود.

حسین زادگان افزود: فدراسیون با همکاری وزارت ورزش و سازمان ها و وزارتخانه هایی که درگیر گردشگری و نیافران هستند برای رفع  مشکلات ناجیان اقدام کنند.

وی گفت: باید خدمات دهی شایسته و بایسته به مردم ارائه شود و همه ما در این بخش مسئول هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز