خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائمشهر:

مدیران باید از نقد اصحاب رسانه استفاده‌ کنند

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۹۶۲

مهدی محمدی در جلسه هم اندیشی خبرنگاران بیان کرد: رسانه باید نیاز جامعه را به دستگاه های اجرایی منتقل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی محمدی فرماندار قائمشهر در نشست هم اندیشی خبرنگاران شهرستان های قائمشهر، سیمرغ، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی که با حضور مدیر خانه مطبوعات استان و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان در سالن اجتماعات فرمانداری قائم شهر برگزار شد، دو نقش رسانه در جامعه را بیان انتظارات و توقعات مردم دانست و افزود: آن چیزی که دستگاه های اجرایی توقع دارند که رسانه منتقل کند و اما رسانه باید به وظیفه خود عمل کند.

محمدی ادامه داد: رسانه باید نیاز جامعه را به دستگاه های اجرایی منتقل کند.

فرماندار قائمشهر تصریح کرد: نگارش این دو مورد باعث می شود تا موتور محرک خدمت دهندگان به مردم تقویت شود و درصورت وجود مشکل، آن را برطرف کنند.

محمدی درخصوص نقد اصحاب رسانه، ابراز داشت : نقد اصحاب رسانه می تواند کمک بسیار جدی برای مدیران دستگاه های اجرایی باشد.

وی با تاکید براینکه شرایط کشور به تعبیر رهبری و دیگر مسئولین در جنگ نابرابر است، گفت: توقع ما از رسانه این است که نیاز جامعه را به مدیران منتقل کند و عملکرد مدیران را بیان کند.

فرماندار قائمشهر گفت:آرامش و آسایش اکنون ما به واسطه خون شهدا است.

وی نقش رسانه را مانند خون در بدن بیان داشت و ادامه داد: اگر نباشد باعث ایجاد مشکل می شود و قلم این نقش را ایفا می کند.

مهدی محمدی با تاکید بر اینکه نگاه سیاسی در اتخاذ تصمیمات نباید اعمال شود، اظهار کرد: پیشنهاد من برگزاری جلسه ماهانه با مدیران شهرستانی و بیان انتقادات و پیشنهادات اصحاب رسانه است.

این مسئول شهرستانی گفت : دراین شرایط کشور، بتوانیم با کمک یکدیگر از این شرایط عبور کنیم.

وی درپایان بیان داشت: تلاش رهبری و دولت برطرف کردن مشکلات کشور است تا مردم با افتخار به گذشته و امید به آینده گام بردارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز