خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران:

محورهای مختلف مازندران لغزنده و ترافیک عادی و روان است/از سفرهای غیر ضروری خودداری شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۰۴۷

رییس پلیس راه مازندران گفت: وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان را عادی و روان اعلام کرد و گفت: محورهای مختلف لغزنده اما تردد روان در حال انجام و مشکل ترافیکی وجود ندارد.

علیرضا قدمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: با توجه به بارش باران در مناطق مختلف مازندران و بارش برف و باران در ارتفاعات، رانندگان با رعایت نکات ایمنی در مسیرهای مختلف تردد کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش برف و باران،محورهای مختلف مازندران لغزنده است و اکنون محور سوادکوه با بارش خفیف برف روبرو است و تردد در این مسیر با رعایت نکات ایمنی انجام شود.

رییس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه در محور کیاسر هم شاهد بارش باران و لغزندگی جاده هستیم و محورهای پایین دست هم با بارش باران همراه است؛ از رانندگان خواست تا با استعلام از وضعیت راههای مختلف مواصلاتی اقدام به تردد کنند.

قدمی وضعیت ارتفاعات کندوان و محور هراز را هم همچون محورهای دیگر استان، عادی اعلام کرد و بیان داشت: این دو محور اکنون خشک است و تردد در وضعیت عادی و روان در حال انجام است اما با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در ارتفاعات و محورهای مختلف، رانندگان ایمنی را در حرکت رعایت کنند.

وی گفت: توصیه های پلیسی و رعایت نکات ایمنی و ترافیکی و رانندگی همچون همیشه در دستور کار رانندگان باشد و از سفرهای غیر ضروری به دلیل افزایش بارندگی و احتمال ریزش برف در ارتفاعات جلوگیری کنند.

رییس پلیس راه مازندران افزود: رانندگان و مسافران، از سفرهای غیرضروری خودداری و با تجهیزات و امکانات کامل تردد کنند و به مقررات ایمنی توجه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز