خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اعلام کرد:

بارش پراکنده باران از بعد از ظهر در ارتفاعات/ آسمان فردا صاف و آفتابی

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۰۴۰

احمد اسدی گفت: بعدازظهر تا اوایل امشب با عبور یک موج تراز میانی جو شاهد بارندگی در ارتفاعات بارش برف و وزش باد در استان خواهیم بود.

احمد اسدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا،گفت: آسمان امروز صاف تا نیمه ابری ودر بعدازظهر تا اوایل امشب با عبور یک موج تراز میانی جو شاهد بارندگی در ارتفاعات بارش برف و وزش باد در استان خواهیم بود.

وی افزود: آسمان استان برای روز دوشنبه صاف و آفتابی همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: با نفوذ سامانه سرد بارشی به استان بتدریج شاهد بارندگی وزش باد گاهی نسبتا شدید در استان خواهیم بود که بارش بهمراه کاهش دما بین 4 تا 8 درجه ای خواهد بود تا صبح چهارشنبه در استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طی این مدت ارتفاعات و محورهای کوهستانی پدیده مه همراه با بارش برف پیش بینی می شود،لذا با توجه به شرایط جوی فوق کاهش دید،لغزندگی و اختلال در تردد محورهای کوهستانی دور از انتظار نیست.

اسدی ادامه داد: این سامانه بارشی از اواسط روز چهارشنبه از استان خارج می شود.

وی گفت : آسمان مازندران پنج شنبه و جمعه صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران افزود: در صورت تغییرنقشه ها ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز