خبرگزاری کار ایران

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران اعلام کرد:

بهره برداری از فاز یک پروژه اصلاح نژاد دام پشتکوه چهاردانگه تا خرداد 98

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۴۷۲

سید رحیم بخشی از بهره برداری از فاز یک پروژه اصلاح نژاد دام پشتکوه چهاردانگه تا خرداد 98 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید رحیم بخشی، سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران با اشاره به اهمیت و ضرورت اصلاح نژاد دام و استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های نوین در این راستا برای افزایش بازدهی تولیدات دامی، عنوان کرد: در تداوم راهبرد تدبیر اقتصادی مقام عالی دولت در استان در قالب برنامه ۱۰۰ روزه، پروژه احداث مرکز اصلاح نژاد دام با ظرفیت ۱۵ هزار راس گوسفند توسط شرکت سپیدان - کوثر در منطقه محروم پشتکوه چهاردانگه شهرستان ساری با جدیت در حال پیگیری است.

بخشی با اشاره به این که با پیگیری های مستمر به عمل آمده، مجوزهای لازم از جمله آب منطقه ای برای این منظور صادر شده است، اعلام کرد: طی ۱۵ روز موافقت اصولی فاز نخست این پروژه با ظرفیت ۷۵۰۰ راس از سوی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی صادر گردید. 

وی با بیان این که فاز یک این پروژه در ۱۵ هکتار با اعتباری بالغ بر ۶۳۰ میلیارد ریال تا پایان خرداد ماه ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید، اظهار کرد: هم چنین مقرر شد طی ۱۵ روز موافقت اصولی فاز دوم بدون اخذ استعلام بر اساس استعلامات پیشین تا سقف ۱۵ هزار راس صادر شود و واگذاری زمین تا سقف ۴۰ هکتار با پیگیری جهاد کشاورزی استان و دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری انجام شود.

بخشی با اشاره به این که دام های مورد نیاز این مرکز همگی پیش خرید شده است، از تلاش ها و همراهی های جهاد کشاورزی و تشکل های این بخش تشکر کرد.

در این جلسه هم چنین مدیران دستگاه های مسئول و ترابی، مدیر عامل این شرکت به ارایه مسایل و نقطه نظرات خود پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز